happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
說真的;今天真的很完美:)
 
 

哈. 今日系學界既最後1日` 真系唔想佢咁快完... 呢幾日. 真系過得好快:)

我要跑4x4` 同家寶既SDU.同佢做D野之後就番左去. 直到佢跑. 我行左800m-,-'

跑完系到訓覺` 嘻嘻.. 2點幾跑4x4.壓力?!` 乙組. 我來了. 破左我自己個人最佳成績`

跑完之後. 哭了. 真系好驚天循會高分過我地.... 不過.話晒我都未升乙組. 就系乙組到跑^^

呵..藉口-,-'  哈哈. 唱住校歌攞住個杯跑一圈. 爽啊! 成功左啦我地! 送左個杯比校長`

開會; 最後一年既BEAR` 希望你冇遺憾啦... 你好勁啊.. 400難..

放左之後. 去左銀座食M記^__^ 介左好耐既M記` 今日食番. 好好味啊!!! HAPPY :)

食完系到玩` 哈哈..笑到咩咁. 之後去左出面個公園玩. 系到咩人跑. 笑死.

我要減減肥了~0~ 呵呵..系商場到玩何仔; 比野嚇一嚇就走了. 9點幾番屋企.

好`聽日放學成班人再去玩過!嘻嘻..

說真的;今天真的很完美:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]