|
今日娘子叫我起身-v-` 之後落左去食早餐; 番田徑; 早左番;
系到聽歌-v- 熱身. 好痛= =` 今日做好小野炸` 做完反應跑個D`
之後慢跑5mins; 開會;` 講左好耐; 亦都講左好多野啊`
有D講到喊啦. 唔至1個嫁=v=` bear最後一年啦; 系田徑隊你經歷左好多野.
個個都知你好努力; 希望你既成績一樣咁努力; 考到上大學啦`
個個都支持你嫁;;倒數學界仲有一日炸`大家要加油丫!!=]
上年..雖然我地失敗左;但今年一定要攞番我地失敗左既野!.\/.
要比大家睇;我地系完完全全咁付出.唔系系到hea嫁..
唔好比上年D學校睇死. 我地以經唔同晒. 上年系一個新生. 到今年就系一個強者.為左學校.
為左校長.為左最後一年既BEAR`大家一定要努力.比D好成績佢地睇!
願住保守我地成班田徑隊; 唔好受傷.開開心心咁完成個學界;
未到最後;都未知邊個會WIN; 我地既目標--> 企系個台既最上面.攞住隻大杯!!!^^
大家; 一齊加油!!! 大家啊` 最緊要就系唔好整傷啦; 全力去完成呢個比賽'
我要系學界最後一日; 系咁多個隊友面前講聲.. 我成功啦! 我苦練左既1年終於有成果啦!!!
就考試啦b0` 大家都加油啦^____^!!!` c0mm3nt plz`
|