|
今日好彩冇遲到` 自己番;' 7點幾丫哥叫左我起身. 番到學校`
早會. 巾見到隻BEE狂扯我件3` 我比佢嚇到咩咁-_-' 傻既`~ 上番去;
頭2堂`中文.默書`簡單-,- 之後溫書`~ 訓左-v- 之後數學;做個份W.S
聽唔明-口-'` 小息. 上左去搵佢地. 同琳落左黎. 又食左2粒野`放左系個口個到`
脹左-_-`性經`背金句; 有D我識的XD` 冇所謂~0~`
科學. 去左分組. 訓覺` 人文. 好精神~ 唔知點解我中意左上人文堂-0-`
不過要抄野/__\ 算~ 食飯.好飽-_-食完上左去合唱團; 由音樂室轉左去禮堂.
我搵左好耐-_- 系到排歌`O左` 聲沙晒` P.E2堂. 系到打排` 好爽^__^
放左學` 田徑.同RLIN系到玩. 寫寫下野冇啦啦cool住我條頸. 嚇死` 仲話冇力~
整到我好痛啊!!`練練下冇啦啦整我-_- 又比佢嚇到; 隻手比佢搞到腫左~0~ 唉/3\
我會報仇嫁^__^` 放左. 同盈番屋企. 見到霞` 同佢一齊番屋企. 知左好多野-v-
c0mm3nt``
|