happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
[#.你不快樂.我再笑也是陰天:)
 
 

今日7點8起身身-,-' 唸住唔番; 又唸住遲到. 但都番左. 出門~

搭車.去到天逸.見到巾巾佢地. 落車. 同佢地1齊番.我同巾唔想遲到. 跑番去;

打鐘完左先入.都冇遲到^3^ 集隊.. 完左個時PING叫我留低. 同窕寶佢地邀請校長去睇學界XD

哈哈. 之後上番去. 狂咳~~ 頭2堂. 視藝. 畫畫` 畫左好多粒魚旦`-,-

之後中文. 狂咳.  小息. 落去買水食藥` 食左個三文治.食到超想嘔. 唔食. 番到上去;

又咳. 又想嘔-_- 同嚴子俊系到玩` 之後英文. 0聽;; 之後食飯; 唔知做乜囉.

冇啦啦整Q壞左個個野..又冇人認喎. 把幾火. 落到去. 食野. 冇我想食個D/3\

之後同佢地系到玩; 上番去; MATHS..唔明囉. 琴日冇番.丫SIR教晒D野.. 咩料-,-'

放學. 又冇Q啦啦留我地堂.話我地冇人認個個野-,-? 妖. 把幾火. 我要田徑啊.

丫SIR4點放. 我4點田徑. 冇野啊^__^? 田徑. 放左之後同佢地去左銀座食野; 

之後同盈同琳去等仔-,-' 同盈走; 傾左D野. 哈哈.. XXX..聽日我唔會比你早到嫁XD` 

嘻嘻.. 送左個心心比泳富;$

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]