happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
[#.I will be back you up any minute!
 
 

今日又遲到嚕~0~` 缺點2個; 慢慢自新-v-`

搭4,5先番到去; 無奈-,-' 我明明行得好快:) 是但`~  有湘陪我一齊遲`

上番去; 上課-,- 頭2堂英文; 溫書` 做個個唔知乜鬼; 冇心情 xp` 訓覺lor;未試都咁話=]

之後科學; 分組. 好臭啊間野` 唔知咩料. 好悶咁過左` 小息;

上左去搵佢地. 之後落左去; 比丫琳嚇-,- 屌; 大叫左出黎..成村人望住囉咩事. 好魚/口\

小完息` 上番去; 中文堂. 一坐低; 嘔.. 唔知咩事; 叫櫻同左我去W.C..嘔晒D野出黎-,-'

番到去; 又冇心情; 訓左. 2堂中文系到訓; 丫SIR都唔罵. 可能知我嘔掛-口-'

上上下中文堂軒冇啦啦打比我-,-?` 唔理. 訓~ 不過系到震. 震到我發火.. 都仲系冇理;

落堂之後櫻同左我去W.C打番比佢; 佢唔知佢打左比我 -,-... 咩道理.

maths; 岩岩上堂坐低之後又再嘔過; 頂. 咩事丫; 又叫櫻同我去W.C..

番左去之後; 數學小測. 測番之前個D野`1下子寫晒出黎; 之後.....訓覺^__^`

食飯. 上左去音樂室搵MISS梁`考音樂-,- 呆呆地唱了一首歌. 走人;

落左去; 見到希; 打排球中打埋1份;` 笑料; 之後上番去; 人文.2堂溫書; 心情煩躁~

放學; 留堂之後落左去搵佢地~0~ 打波波.. 丫恆....我好想打佢-v-` 成日哈我; 吼`

雄啊; 唔好唸第2 D野啦; 佢講第2個男仔就唔代表佢中意佢嫁;; be happy ^__^`

同希俊軒1齊走; 去左天shui` 番到屋企; 媽媽買左個野比我食*v* 好開心xp`

佢話我可能病左b0` 佢好熱 -,- 我好冷; 我就話系佢病啦`

聽日考試嚕` 大家一齊加油啊^____^`嘻` 聽日考....... 英文同埋...唔知-,-

c0mm3nt plz ^__^  [[當我打緊呢個QZ個時; 我又想嘔了.. 唔講啦. 食藥定下驚先~]]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]