|
補番琴日D野先啦`1點幾起左身; 出左去觀唐`
食野;等佢地黎` 上左去之後悶`:) 拉左表姐去行街; 同HKL;;LTK行;
去左玩個部咁既ipad-,-v 玩左個鐘` 好攰.. 走; 去左樓上機館~
行左陣又走; 去左吉之島買野食-v-` 悶; 走;; 番去;食野.. 好飽/口\
10點幾走; 搭車. 屌` 本身我就火緊嫁啦~我地排個條隊-,- 冇啦啦有個丫伯打尖.
我對住我哥講左句; 你老母. 有人打尖囉. 頂! 仲打... 屌.
講完之後個丫伯即刻啤住我; 隻揪丫-,-' 我一定夠你打嫁喎;; 無知的丫伯.
番屋企都成12點1點; 吼~ 好眼訓;;
er~我想講;;點解大家要為左個件事而嘈? 雖然我自己都有份嘈`
不過我唔想為左佢地2個而搞到朋友同朋友之間有咩關係惡化;
對自己唔好; 亦對對方唔好` 不過我覺得佢地真系有唔岩; 如果你話佢地比人改圖既話;
但佢地唔系個到又點會比人改到圖呢? 系.. 就算你地系到`
但大家都可以話你同佢地fd; 所以你地先咁幫住我; 我本身都識佢地~但唔系同佢地咁fd~
我亦見過佢地放左學系輕鐡到做個D野. 我d fd都成日見到..
就馮呢點; 你話佢地冇做過. 我都唔會信; ((個人感覺而已`
 
|