happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
其實勝與敗也不重要:)
 
 

今日好早起身:)` 不過.... 整個頭整左好耐;( 搭10出門口`走車..

飛的; 頂~ 飛的都咁耐-,-||| 不過好彩仲有2分鐘先遲到;p` 我宜家唔洗驚比人捉頭髮:)

可以光明正大咁入去~0~ 妖` 勁多人望住;( 哼` 我姐住個頭唔比你地睇.v.

今日唔系系課室考/3\ 點解去左禮堂/__\!! 唉. 真系冇面見人` 考中閱同聆`

好簡單 :) 講真. 真系好簡單:) 做完慢慢同個鐘倒數` 吹棉左自己xD`

完左之後BCA; 我記得嚴sir系台到講野個時佢講錯左做BCS` 笑死朕xD`

頂.. 前個排; 為左個學畀冇番學.. 冇考4個試;( 呢幾日1路考緊試1路收野lor;

我以為咩黎; 嚇死我; 一睇; 頂` 補考補考補考... 食得屎`^___^`

仲要同一日囉咩事; 而且系今日-,-|||唔理~0~ 但我比人扣拉左去做BCA b0`:)

個位hal0 kitty好Q煩..我做完訓覺算:) 做做下王sir入左殷; 我問佢我要做BCA..可以點補考-,-'

佢話遲D先補番.. 頂.. 好煩a_a`:) 11點走; 落左去搵0英. 練左幾次朗誦~

之後走人; 張生又黎囉咩料; 唉. 我做左電燈擔啦/3\ 好傷心`;( 去左黃大仙`

轉車轉車轉車`轉左勁多次:) 去到狂問路xD` 搵到個社區中心:) 但仲有大把時間`

去食野` 到到黃大仙有間學校同我地方中裙一樣-0- 系佢抄我地學校定真系咁岩!?`

1點幾; 去番社區中心比賽~0~ 唔好意思; 1D都唔緊張or驚-,- 呵` 入左去之後張生走左;

上去左;等左個人勁耐; 到我; 我都唔知點講好;-$ 真系唔驚=,=||` 3點幾走;

搵埋張生去朗豪坊:)` 唉.. 佢地真系系到拍拖唔理我/3\` 人地1par par;我就眼bea bea;so sad;(

狂系到玩個蹶幸運指數` 無聊-,- 攞D yes!卡系到入落去xD` 5點幾走左; 哼~

你地系到拍拖啦/3\ 我唔理你地啦; 我室住隻耳. 睇唔到你地做咩; 聽唔到你地講咩`

去到西鐡.. 頂. 有條粉友訓左落我到囉;(` 番到屋企. 冇野做-,-

哎呀~ 聽日考maths啦` 今晚又要溫通頂;( 有冇人同我sms-0-?`

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ]