happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
***我控制不了我的心跳 看到您我只想大叫(!)
 
 

今日~ 早左出門-v- 慢慢行; 哈.搭12搭車`  番到學校`

考英聆`都ok啦` 頭個頁唔識囉.. 因為我冇聽; 冇啦啦呆左咁對住份卷-v-

是但; 球其寫啦第1頁;p` 好悶;一直咁同佢慢慢倒數; 感覺良好:)`

番左之後落左去又玩過個d野; 好彩唔做D咩xD` 哈哈.. 聽到有人冇沖廁.O左-口-

超嘔; 狂笑lor` 佢地10點幾走左之後; 我去搵__偉同__軒;; 同佢地去行山;

去左天澤食野..我就系到呆坐/__\ 個坐山真系.. 唔知點解搵唔番琴日個條路-0-`

行左條勁易行既路:)  好彩我冇仆街-v-`v  上左去; 望左陣; 悶; 落番黎`

行左去唔知邊; 有坐廟~ 之後又行行行-,- 唔知行左去邊; 上番去' e~去左頌富`

又去天恩-,- 痴線嫁-v- 好攰` 之後又去左銀座?` 冇野做; 行行下; 去達德`

頂; 去去下落雨; sosad` 不過我地冇停過; 行行行:) 到左-0- __軒話有隻狗; 我唔理;

冇啦啦叫; 嚇死... 頂`~ 嚇到死死下-v-! 入左去; 好驚tim ;$`之後又有2隻狗叫;

冇啦啦有個管理員出黎; 嚇死; 走~ 跑番落去; 行番出去個陣__偉又比狗嚇xD

之後又去左屏山輕鐡站坐; 好攰=,=去左元朗; 系到睇野-口-'

我呢; 好次個傻仔咁跟住佢地/__\!  唉;; 2點幾走人; 番歸 :)

頂!! __軒去左搭車. 我跟住__偉' 我以為佢搭輕鐡; 點知佢走左去搭BUS;; 好想爆粗.v.!

哼` 自己行番去搭輕鐡~0~ 番到屋企.. 好餓-,- 打書包先知__偉本野冇攞走/__\!

唔掛得知咁重啦\./! 哼~ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ]