|
今日又遲到-,-||| 明明好早出門口; 點知丫哥又叫我等埋佢;
搭車見到dady:) 一齊番`落車; 遲到了. 但我同dady仲系到跑xD
哈.. O左; 入到去企左陣等人; 之後愈黎愈多人遲到..哈哈;; 最後我唸都有80幾個吧 :)
之後等左n耐;仲未寫到個張遲到野; 系到吹; 頂. 冷到震晒..打鐘都未走得;
等波波黎講野; 去左個到再吹過=口=` 講左勁耐; 我都唔知發生咩事xD`
考試開始左10幾分鐘先上去-,- 同暑晶佢地1齊上:) 好魚囉. 系禮堂考/__\
人地開考晒; 我地先慢慢行入去; 佢地就話坐後面姐. 大佬丫. 我4號嫁/口\`!
今日考科學:) 冇溫過書-,-||| 是但啦~ 唔緊張科學=) 不過都唔系好難-,-
放左之後去左家政考試-,- 同羅唔知乜一組; O左...嘻嘻; 冇心情整.. [[n0]]晒`
走人; 落左去; 打比佢地`搵偉同軒` 去左天澤M記; 我靜雞雞咁走左~0~ 唸住番屋企`
頂... 去到搭live冇啦啦打黎=口=` 比佢地發現左/__\ 番左上去-,-v
見到馬朗; 拉埋佢上去; 哼~ 話我丫啦; 你死緊^0^` 上到去搵番佢地; 去左頌富^___^`
佢地食野.. 我唔食;~ 坐坐下走了^___^ 去搵媽媽; 攞我既新眼鏡:) 好怪的說-,-'
之後番屋企; 食野. 見到FB~ 頂. 爆埋粗;..... c0mm3nt:)
   
|