|
琴日1點幾訓;( 有好多吾開心既事發生左.. 但系;
自殺系解決唔到事嫁; 今日比丫哥嚇死; 10點幾起身;
佢冇啦啦大叫; 遲到啦遲到啦!! 嚇死我; 我彈起身大叫左聲; 睇番個鐘...
頂. 你冇野丫-,-|| 玩我;; 衰人/3\ 系到玩電腦; 又比你搞到我想死埋一份;
不過我不停咁罵自己/3\ 系FB打左D野;;
[[ 成日話想死想死; 到最後你自殺個陣你夠擔咩?你夠擔自介咩? 你夠擔跳樓咩?
比車撞你唔會即刻走咩? 自殺系有勇氣既人先可以做!
如果唔系你根本冇資格講呢番說話!呢個世界有幾多人慘過你? 有幾多人冇得食?
你有家人;有朋友; 有人關心你; 你以為自己系邊個.. 你有咩資格講呢D野! ]]
之後有成40幾50幾個讚好; 哈..好爽` 不過呢D都系對___既發洩.. 希望你唔好亂唸;
講真; 自殺解決唔到問題` 3點幾同左丫媽落去; 幫佢拎野. 吼/口\ 重到咩咁`
配左付EYE鏡.__. 聽日剪頭髮` 換換新形象; 至於其他可以點換新形象呢..
我要成熟D; 唔可以再好次個細路仔咁; 唉; 番到屋企; 無聊.. 算~聽日剪頭髮..呵`
|