|
琴日1點幾2點先訓` 今日12點起身:) 好攰/___\
今日都冇乜野做; 叫我出街`? 下世xD.. sor; 我真系好鬼攰-,-
玩電腦-,- 系到睇花C拉` 無聊到.. 我自己都唔知自己做過d咩啦`
聽日考性經!?` 唔溫嚕~ 後日考普話;; 唔洗溫; 玩嚕ya
聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-?
聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-?
聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-?
聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-?
聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-?
聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-?
聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-? 聖誔去邊好呢-v-?
   
|