|
今日!?`番左田徑;吼. 灰復體能就真系灰復體能..
好攰-,-圍校跑-口-? 好多人望住.口.` 佢地冷我地熱. 痴線-口-
真系好攰-___________-' 1點幾放左囧!?`
成班去左新華食野. 比祆食埋我個個-,-||||
之後去左amy到-__-? 補英文` 面試-,- o左.. 佢個樣真系好惡.
不過佢話我好''純'' xD 笑了.. 可能佢會收我吧*v*
不過我老母好次唔比我去補囧-口-` 真系吾知點解-,-
想我成績好但又吾比我去補-,- 好憎呢d老豆老母-,-'
就算你信唔過你都比我試下補1個月啦大姐-,-v 試都唔試下點得呢 .v.
2點幾去到3點幾; 走左.番屋企-口- 番到屋企開番個電腦.
damn it! 開唔到-v- 算; 我唔開; 系屋企大掃-______-' 汁屋`
哈哈.. 傻傻的; 汁完靚左好多*v* 嘻. 再開. ok了. 上唔到MSN-___-
自己整整下冇啦啦k.o-__- 原來跟住佢個指示就得*v* xD..超傻仔-,-
哎哎哎. 希望老母老豆比補習((____哭`
|