happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
以為咁就可以解決問題?好心你咪咁自大`
 
 

今日chirstmas party ^__^`原本. 好期待..;p 點知一番到學校.

冇晒感覺xD` 哈; 上番課室;p 食野` 冇人食; 笑到;;  哈.

1個人出全部出; 哇=口= 好快清晒D野食`=) 系到睇丫煩達xD;

有好多人訓晒; 哈..真系幾悶v3v`之後小息; 出左去; 好冷v___v`

去左禮堂` 聽唔知乜; 又訓左; 聽完之後醒番睇野`v3v 好彩抽唔中我~__~

3c 4號變左2c4號就死得xD` 我死比你睇xD` 嘻;;

明明話12點放; 之後12點30先放;頂你-v-` 去左合唱團` 落左去; 見到long2次方-0-`

踢佢;ya^__^` 上番去; 聽D野走人;` 落番去; 番屋企. 食野換3走人 ;

番田徑xD` 哈哈. 好輕鬆;p系到掉波波` 踢足球;哈.. 笑到咩咁.. 又打排球;

正啊*v* 笑到仆街; 整到條褲串左個onl` 笑鬼死; 入番去做體能` 呵呵*v*

做死左; 5點幾放` 搭車; 嘻` 笑.. 踢我丫啦.打你打你`!! yo;;  行番屋企*v* 一路行一路自閉; 唸左好多野..

其實.

我有必要扮開心嗎!?`  做回真正的自己不好嗎!?`

你說我是朋友中的開心果嗎?` 我要一直的扮下去嗎!?`

你做D行動好令我反感; 唔好怪我誠實^__^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ]