happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
眼淚;涼了;碎;蒸發了...
 
 

今日番田徑.v. 8點起身. 打比羅寶. 五舒服.口.` 小心身體:)

同盈1齊番;見到林瑋佢地-0- 1齊番:)  冇遲到:)

今日運動量好大-口-`點解要跳- -? 再次圍校跑. 感覺不良好;(

隻腳冇晒力也.-,- 冇法子- -冬訓系咁- - 1日都系你呢個梁曉琳- -

爆響口- -搞到小明狂叫我魚旦- -好核特;(

放左之後- - 去左食野-,-? 去左天澤五岩又走去不江- -

食完!?` 去左公園xD' 心情不佳-,- 玩左冇幾耐走人. 番屋企?

慢慢行-,- 差d比車撞- -安全回家:) 今晚打邊邊~

我講過; 我要忘記一切煩惱` 做個快樂小朋友:) 同意嗎:)

我不要再為他而煩惱;p yoyoyo;

我是快樂小朋友~~小朋友~小朋友~我是快樂小朋友~小朋小朋友:)

嘻; 我五爆粗幾日啦xD yoman ;p

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]