|
今日番田徑.v. 8點起身. 打比羅寶. 五舒服.口.` 小心身體:)
同盈1齊番;見到林瑋佢地-0- 1齊番:) 冇遲到:)
今日運動量好大-口-`點解要跳- -? 再次圍校跑. 感覺不良好;(
隻腳冇晒力也.-,- 冇法子- -冬訓系咁- - 1日都系你呢個梁曉琳- -
爆響口- -搞到小明狂叫我魚旦- -好核特;(
放左之後- - 去左食野-,-? 去左天澤五岩又走去不江- -
食完!?` 去左公園xD' 心情不佳-,- 玩左冇幾耐走人. 番屋企?
慢慢行-,- 差d比車撞- -安全回家:) 今晚打邊邊~
我講過; 我要忘記一切煩惱` 做個快樂小朋友:) 同意嗎:)
我不要再為他而煩惱;p yoyoyo;
我是快樂小朋友~~小朋友~小朋友~我是快樂小朋友~小朋小朋友:)
嘻; 我五爆粗幾日啦xD yoman ;p
|