|
|

Run forever~ To be the winer ~~
|
|
|
今日都系咁過啦. 同盈番. 打鐘即入:) ya;$
如果五系我張自新就冇左嫁啦;$
捉晒d f2去聽野= =話咩行為五知做乜.
又講咩近排多左人比人收電話= = 五知丫=.=
頭2堂英文. 好悶- -不過過得好快): 之後人文;
悶又五可以話悶既- -不過我都系系到白日夢= =
小息. 落左去- -? 食野. 打鐘打番黎.
maths. 丫sir今日乜事發火- - 小測. 五合格= =
中文= =傾計. 笑到咩咁xD 食飯. 落左去.
笑到- -上番黎科學. 食糖- -放學!- -? 系到玩 :)
|
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 615 | »
|