happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
Run forever~ To be the winer ~~
 
 

今日一起身暈暈地= =冇番學. 系完野系到玩:)

3點出左去. 唸唸下.五系喎- -佢地3點8先放. 咁早出去做咩-,-?

慢慢行番學. 五搭車啦. 行左去天秀輕鐡站` 等左4班車`

見到小明同永龍:) 同佢地番. 佢地岩岩好放學`

我上左去搵0英. 2b未放.2c又未放. 頂-- 比王sir見到= =

五想比佢即問. 即走`0`等0英留堂. 系到味等. 好想訓覺= =

等完佢之後去左啦啦隊- -?` 4點幾走落佢田徑. 啊....

五想熱身- -做少d啦喂 :) 呵呵` 去左沖路= =? 之後番去跑1600m- -?

呵呵. 嘉寶.真系五好意思*v* 坤左你tim:$ 其實長跑到最後我系會沖的:)

但你都快過我啦..xD 7點完~?` 講野講好耐- -好想訓覺丫其實;$

放左之後?!` 同琳搭車-,- 見到丁丁佢地跟車尾=,= 我系濕地落. 搭番去天秀搵佢地

咁岩丫sir上我班車囉系天秀. 嚇到我= =沖番過去:) 希望見五到我xD

同林瑋佢地搭車. 自己一個番屋企. 唉-3- 點解咁少時間練啦啦隊-3-

我想玩也. 啦啦隊今年可五可以打敗其他社- -? 其代陸運會-3-?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ]