|
今日同盈一齊遲到v3v!?` 比佢梳bye了xd! 哈哈; 原本五遲變遲= =
去左7仔食早餐;kai到你b-)` 番到去企左好耐; 見到李少軒同高嘉a_a
哈哈; 一樣遲到;kaiB xd!` 上番去;英文- -? 同後面挽到痴線xd!
小測= =? 1題都五識; 做春-,-?` 之後個堂科學?` 豬仔走左埋黎傾計;
肥G系到嘈我地; 肥星講晒佢d衰野出黎; 笑到kaiBB b-)
小息- -? 冷到咩咁落左去; 唉唉唉.. 死嘉榮! 五比冷衫我ava!
番左上去之後?` 2堂中文:) nice; 訓覺傾計訓覺傾計. 不斷循環;)
數學- -? 五記得做過咩; 失憶了:D 食飯飯;ya:)
落左去玩xd!?` 小明同永龍黎喔:D happy ;p 我要食湯圓xd! yayaya(k)`
玩左好耐; 上番去;人文啊屌你!= = 慘到你-,- 又要抄書..好sad囉T^T!
放左學- -? 去左田徑冇去留堂:) kaiB(k)` 大B真系可愛丫嗎=3=
不過我五會煩你;你同我定!五知點解.. 田徑冇晒精神;
成個人呆左ava 好次有精神病咁-口-'練起跑- -?
練練下訓左落跑道到望住個天系到唸你; 你真系咁大影響力!?`
唉.. 我寫左封信比你; 不過五知比五比你好; 不過放心;
五系情信-,- 我成世人一次情信都未寫過;p
哈哈哈;; kaikaikai!! 放左之後開會:D; 唸番丫sir對田徑講個番說話..
我真系有D對五住丫sir; 希望丫sir會快d番黎教; 我地個個都等住你嫁:D
同盈番屋企!?` 同佢sms- -冇講過野; 番到屋企唸住add你問候下你.
點知.. 唉,, 算啦; 你病左; 都系五好煩你住; 真系辛苦晒你啦;' 希望你快d好番啦:)
葉sir; 我真系好想親口同你講我既感覺; 上次你咁罵我地; 當中我都發現左D野;
唉.. 不過. 我五想寫信;; 所以..我冇交比小明; 希望早有一日你會明白每個你既感覺:)
我亦知道.. 期望愈大; 失望愈大.. 不過我五會令你失望的.. :)
|