|
今日5點幾起左身= =? 0英黎左接我ava 去左運動場= =
今日100決+跳遠ava 再加個班接tim :$ 緊張+緊張`
田徑熱身!?` 總算齊人; 唉.. 葉sir; 你真的要放棄我們嗎!?
之後集隊- -? 100決~唉. 鬥勝了. 感謝支持.. 之後同ping即刻飛去跳遠= =
help- - 勁多沙~ 唉唉唉; 總算鬥勝了你- - 不過你是否全力我還不知道;
跳完之後即刻又飛去班接-__-! 攰到你= = 哈哈.
再次總算勝了:) 感覺良好:) 之後又飛左去啦啦隊= = help; 真系好攰啊五該= =
啦啦隊五記得晒d位點排隻舞點跳= = 全部亂晒:s 唉唉唉;; 算~
之後又要企了; 班長= =? 明月好ya! 五好當我地流xd
攞左勁多長囉xd!! ya~ 哎~ 我去左比賽; 冇拎到3金1銀= = 點算v3v
放左之後田徑= =? 之後去左食野; 笑到呢; 食完去左公園玩-,-
kai到你-__-! 笑到仆街= =唉.. 點算v3v
我原本唸住完左呢個陸運會之後同你講句野; 但系.. 我沒有信心
怕自己一次又一次失敗; 唉....
|