|
今日傻鬼左- -7點起身. 又訓過=,=7點30起身.
同欣番:) 去天日搵佢. 唉.. 好眼訓- -`番到去;
just 打鐘xD` 入去. 自新琴日做完= =可以遲到了= =
頭2堂家政!?` 整笑口_ 好難食- -小息叫佢地食晒了xD
1堂科學. 小組去電腦室上- - 好悶- -系到訓覺-v-
小息落左去; 之後堂英文- -miss lee上. 悶到你= =
個個訓晒= =之後個堂中文; 系到玩.. 輕鬆晒:)
食飯. 之後去左合唱團.. 2堂週會-,- 系到聽咩性教育-,-
笑到你. 閱讀課系到玩掉野. 丫sir發火了= = 但之後我地都仲系到掉= =
kai到你-,-放學!?` 去左一陣啦啦隊? 之後去左田徑.
今日起跑+難+跳遠. 哇哇哇.. 跳遠..拉親條根.. 痛到喊;(
唉.. 宜家仲痛緊;( 7點幾同盈番屋企`
星期5就系6運la; 我見到女丙200得決冇初-v-
|