happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
打開刪不走的短訊;想起當天哭得太盡v3v!
 
 

今日10點幾起1起身; 哎. 發現自己發燒:( 五理. 訓過; 12點幾!?`

聽到D嗡嗡聲;damn! 住咁高都有BEE;咩料啊= =

- -我即刻大叫叫我丫媽入黎.wakaka;佢幫我趕走了; 

之後去左dad到訓. 訓訓下.damn!隻Bee又黎囉= =點解佢要針對我1個T^T

 我攞張被c0me住自己; 妖.丫哥仲要山埋門;呢次真系驚到喊= =

比隻Bee嚇1嚇; o晒咀; 彈左起身; 仲發緊燒:(  唉唉唉,

早上收到你的信息;落淚了.... :( 開電腦玩; 食左D野; 哎. 冇心情玩電腦= =

就系咁. 去到4點!?` 系梳化訓著左v3v!  訓到5點幾到; 收到哥的信息;

他...走了; 唉, 又少了1個談心的人;哥; 快回來吧:( 很掛念你喔 :( ..

又訓過v3v 6點幾起左身. 好次冇咁發燒了. 不過還是在發燒= = ...

唸緊; 情人節送五送朱古力好v3v!  慘慘的;頭還是痛.唉,, 掛念你v3v

講真丫; 我第一次咁想挽留1個人; 我想問;你系咪因為年紀問題而散?..

系咪因為你介意人地點睇我地!?`  你話年紀相差;你話唸野會五同.

當你同我一齊個時你開五開心? 我五知; 但我想講. 當你真真正正咁愛1個人;

你五會介意人地點睇.五介意年紀問題; 只要開開心心就可以;

愛情五系1樣普通既野;你話分手就分手? 你當我系玩具? 講對五住; ok.我接受;

但我真系接受五到你對我講既呢番說話; 個個都叫我留住你;

但系我留到咩? 我有權咩? 我系你邊個?.. 你因為之前個女仔而五要我?..

有d過份喎. 你同我一齊之前五系應該唸清楚嫁咩;

五系應該忘記左佢先同我一齊嫁咩; 呢幾日真系好開心;

但我系真五想失去你. 唉...第一次.. 真系第一次咁想留住你1個人..:(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ]