|
今日五知幾點比人嘈醒左ava!? 10點幾出門; 番大陸.
過關個時呢; 真系操到我- - 爆埋粗啊_你!
番左去之後丫哥即刻上左樓訓覺ava 我就系到收利是; wakaka!
之後出左去五知邊; 大佬車左我地出左去玩; 哈哈.
見到未來丫嫂ava! 玩到10點幾; 番左屋企; 玩電腦ava!
我發現上到qz囉- -之後fb同msn個d都上五到ava;
呢幾日用qz傾計啦各位baby;-* 哈哈.. 聽日五知去邊玩ava
不上尋歡;p happy(k).. 燒都正式退左lu; 哈哈~好精神啊點算v3v
我影左好多相啊ava! 番到香港放出黎先;p 宜家用緊家姐部電腦..
系大陸買左本書ava 咪咪拉的-0-! 之後仲買左本低調:)
yayaya! 聽日去放煙花;yo 有排玩;p 可能之後周圍走-0-!
哈哈; 等我宜家試下狂on msn先;p! 希望on到同你地msn (k)
|