|
今日五知幾點起身- -琴日差d燒親手= =' 嚇死;
之後同家姐訓ava :)今日起左身之後落左去食飯-v-!
幾兄弟姐妹去左丫麻到; 吼.. 丫麻狂話我肥囉= =的確. 我真系肥左既-3-
所以我減lu :) wakaka; 表哥黎左ava 之後去左姑媽到-0-!
BB好可愛-v-' 聽日番屋企p0相相;) 同左bb玩幾玩之後;
表哥車左我地去佢商場玩-0-! 超大囉五該!- - 行黎行去;
買左d野ava; 哈哈.. 等表哥黎搵番我地之後就走; 去左食雪g0; 好冷也-3-
不過大陸d野真系好平-0-! 之後又番左去姑媽屋企; 冇幾耐又出去
去左dont館食飯= =食到7點幾; 番去ava放低野之後系到玩煙花花-0-!
開頭真系幾驚; 又差d燒親-__________-v 哈哈.但真系好好玩-0-
玩玩下就冇晒/__\ 好傷心v3v 入番屋洗白白ava 上左家姐到玩電腦xd
哈哈; 聽日好早番去v3v 呢幾日都逗左好多利是v3v 幾開心:)
不過香港個d呢; 慘慘嚕; 逗少幾封. 等我番香港對番d港$先;p!
哈哈;;等我on msn啦xd! c0mm3nt plz! ;-*
|