happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
整天上網..其實只為等你上線;p!
 
 

講番琴日先;$! 五知幾點起左身-0-! 2點幾出左去bye年ava

去左觀塘; 食左好多糖糖;$ 好好味;p 不過都一定會肥嫁啦xd

點算v3v 之後落左去飲下午荼!? 食左d野; 丫E黎左車我地去佢屋企

好攰好攰;;-__-v 去左丫E屋企之後系到玩ipad ;p 好好玩-3-

唸住買番部;p! 之後? 打邊邊; 哈哈...打完又坐系到玩ipad!~

爽丫丫啊!! 玩到9點幾; 走人; 丫E車我地番屋企ava

點知dady冇攞bag; 番番去攞. 咁就遊左次車lu;幾爽喎

哈哈哈; 11點幾12點番到屋企. 好攰好攰= = 五知幾點訓. 哈哈..

不過仲要系到同啊琳SMS- -好辛苦:( 哈哈哈;; 同__傾傾下訓左-0-!

食屎= = 今日五知幾點起身. 五洗去睇德德'; 又去左bye年

原本我五去的-0-! 但丫E叫到; 冇理由五去麻;p! 哈哈. 10幾出去左;

自己搭車. 好舒服~ 去左TM飲荼荼; 之後去左婆婆到坐ava!

等啊等. 去到今晚嫁啦, 不過有部ipod T; 嘻嘻哈; 好好玩啊;p!

慢慢玩吧- -玩到冇電. 哈哈;; 4點再玩過;p! 我要玩小小戰爭xd!

cmmm3nt plz (k)!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ]