happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
田徑給我快樂;p!`
 
 

講番琴日先;p! 五知幾點起左身xd!` 同琳番左學校逗利是-0-!`

12點幾同左琳去不江; 之後去左天耀囧-口-` 坐左系到; 好煩好亂..

打比啊sir傾計; 哎~ 送左啊琳去西鐡站之後` 自己走; 唸左好多野;

番到屋企. 睇左一陣電視` 走人; 去左搵永龍同小明ava 之後跟佢地去左五知邊;

見到五知邊個同五知邊個ava 哈哈.去左新墟買野食ava

系出面等. 五想入去-,-; 之後跟左小明入街市-v- 寫野寫野xd!`

整晒買晒野之後行去丫sir屋企ava  上左去; BB好可愛-v-!` 得2個女仔-,-'

系到洗野-0- 好攰好攰/__\  洗晒-0-!` 玩左陣. 丫琳佢地黎左` 開餐;

打邊邊;'  哈哈.丫sir攞番之前07年學界出黎睇. 好搞野xd` 之後五知食到幾點.

同丫琳出左去個露台到坐個個五知乜-,- 傾左好多野-0-!`

系佢地食緊個時ava 去左玩狗; 哈哈.勁可愛囉五該xd!`

等佢地食晒之後住左系個聽到玩. 玩五知咩; 笑到;. 哈哈哈..

玩到12點. 走人; 丫sir派利是-0-! wakaka. 之後系到影大合照` 走人;

同佢地搭車? 等左好耐=,= 冇所謂: 系到玩. 不過;我真系好攰/__\ 好眼訓.

上左車之後訓左落丫丁到=,= 佢地走左-0-` 林瑋送番屋企. 傾電話=,=

好彩林瑋拉住我; 如果五系我都比輕鐡車死-口-'  番左屋企?

傾左陣MSN訓覺. 我發覺-v-! 田徑帶比我好多歡樂:)` ILOVEALL`

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ]