|
今日五知幾點起v3v` 唸住番田徑嫁; 點知起身仲有燒`;
之後就再訓過啦-v-`' 10點幾起身!?`; 訓五番; 系梳化唸野; -__-'
開電腦玩; 見到哥子ON msn ava! 同佢傾下;p 哈哈; 同巾+晶決定左嚕:D
整朱朱力;p 邊個要!_!` 我唸都冇人要v3v` 哈哈哈..
丫媽買左野番黎比我食:D 不過冇胃口:(` 玩玩下電腦; 整左d野出黎.
wakaka; 搞到我幾開心下xd!` 4點幾!?`有D精神啦; 量過溫度;~ ya;
開始退燒燒啦; ^_____^` 好開心-0-!` 嘻嘻'; 今日都系咁過啦其實;
五知點解都系冇乜精神也; 聽日可以番大陸嚕:p 汁行李; 不用掛心:)
wakaka! 不過我都會照on msn嫁各位baby(k)!`
啦啦啦;我問你地每1個啦` 有左新歡先五會再去唸之前個個加麻; 系咪先;p!?`
張祖改左名叫魚旦囉sosad!` -___________________-v
|