happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
♥ 沒結果還糾纏 是膚淺 是犯賤、
 
 

首先; 我五知你地邊個對我有篇見; 我亦五知你地點解對我有篇見;

仲有; 澄清! 我同寶寶冇任何嘈交之類! 我地系好姊妹xd!

今日同盈番= =? 我為左等佢; 我遲到T^T 仲要飛的番學- -吼! 冇晒錢;ABC_!

原本我五洗遲到嫁 ;( 算v3v!`1路番1路同傻瓜同姐SMS; 笑到:) 如果五系聽日家長日;

我真系飛的飛到學校門口我都五會入去! 番屋企算v3v! 頭2堂L.A= =?

五知做左乜. 之後系到睇丫煩達; 其實五知點解我覺得丫煩達好恐怖= = 哈哈;

我是傻子-v- 之後個堂人文a_a 教豬; 丫SIR又系到講d得意野-v-`笑左;

小息ava? 落去搵德德; 買左野食之後同佢系到傾計. 傾出心事來v3v

上番去之後; 數學; 五鬼記得教咩;我知自己系到呆聽五系上堂囉kaib-)`

then; 2堂中文. 系到...er;; 睇豬` 鬼豬= =? 笑左:) 都五恐怖既:(

ya! 又到食飯飯既時間^__^` 好開心啊; 食完之後同0英落左去a_a

沒爆米花了:( 傷心的是!`  買左朱朱力上去合唱團; 上左去之後;?` 坐下;

唱歌;走人; 2堂科學; 又系死期了= =今日肥G冇番嚕;) yoman! 豬仔過左黎傾計.

再次傾出心事來; 哎~ 不要跟人說啊(!)`  同s0停fung sms-v-

比豬仔攞左部電話= = 哈哈; 感謝fungfung-v-  佢好偉大啊; ;)

佢因為我系3台佢特登買張3台卡同我sand; 好感動; 不過sorry/__\!`

放學= =? 留堂; 娘子同我一齊留= = 做晒功課; 爽丫丫!` 放左之後?

親愛既德德又系小食部等緊我了- - 佢見完家長之後; 又同我系到傾計;

再次傾出心事來; 令我明白到好多野a_a 親愛既miss鄭喂我食朱朱力;)好感動ava!

同德德傾到五知幾點; 我落左去地下等佢; 佢上左去7樓攞野再落黎- - 一齊走a_a

又傾過; 真系好多野傾^___^ 哈哈哈; 我自己都笑左ava;  haha;

1路傾1路行; 行左去銀座; 德德見到車就跑去了; 下次傾吧;) 哈哈;

去左M記搵寶寶食野; 到你啦到你啦! 再傾過.v.! haha; 2個kaiB系到笑到咩咁v3v

之後走左去行街; 去左買小食; 呵呵.. 搵左個地方坐; 即刻變左自戀狂; 明啦可xd!?`

7點番屋企a_a 食飯飯; 坐系個電腦前面; 令我唸番起琴日D野; 不禁差點兒流淚了;

不過我要學會堅強!  嘻嘻; 我是顆堅強又開朗的魚旦喔;)

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ]