|
今日7點起左身- -? 唸住同寶寶番:D` 不過遲左出門了. 變左同娘子番-,-'
番到去- -?先發現寶寶同丫琳都冇番;p你個k la` 唸住比番件衫條褲你= ='
搞到我豬BAG咁死脹;D你丫!` 早會上番去課室之後; 比黃嘉名嘈我同櫻- -?
嘈完之後又比王傑叫左出去= =? 又記點; du你啊=3= 算v3v 我自新!
話咩病左請假五番學就五好放學番黎田徑同排球= =?我番黎系我自己既選擇:D
吹咩b-) 頭2堂中文ava?` 同游子系到玩玩玩; 系到kaib-)`
之後數學-_________-!` 五知教左咩; 系回到做薄;哈哈哈.. 抄丫抄.吹五脹b-)`
小息-_-!?` 落左去同D人kai;我再重複一次! 五該你五好再煩我; 我五系你邊個;
我亦五系嬲你咩; 只系.. 我真系唸清楚; 五好系咁多老師咁多同學面前做D咁既野!
我同你只系岩岩識既普通朋友; 互不相識! 五該你睇清楚我打既野. thx:)
之後性經ava? 系到挽MISS; 笑到kai.哈哈;; 終於; 比人罰了xD!
傻仔; 抄自己個名50次xD!then; 科學:) 丫恆sms我之後; 系到挽挽挽.
頂; 去左分組. 悶到你; 好快好快咁就落左堂:D
人文; 唉, 企左15分鐘; 五教書.. 爽到你xd! 話我冇交抄書-3-;;
呵呵. 我五記得左麻;p 交番囉=3=食飯飯:D 最開心既時間^___^`
放左之後;落左去玩攤位;p 哈哈. 叫''個位''哥哥幫我攞爆米花xD食左5,6袋xD!!
傻Q左;p 之後我同我個fd去攞馬帝g0`我... 好不幸咁..... 比油彈到塊面;(
痛死啊;( 唉唉唉, 岩岩比MISS捉到正1正;
冇去合唱團;( 呵呵呵; 是旦:) 放學去番囉-3-`最後2堂P.E; 冇帶衫衫褲褲鞋鞋;
游__你話借件衫比我嫁:@`! 不過好大件ha;;系到自由活動; 打排球:D
我最愛既張天德岩岩食完飯彼左黎; 一齊打波吧:)
呵呵; 佢送左個愛心只巾比我;; 嘻嘻; 鍚晒你xd! 之後同櫻系到打排; 殺波殺到hihi :)
番番上去; 做功課仔; 又比黃嘉名叫左出去- -; 今次系好消息;p 呵呵; 放左學= =?
留堂; 高嘉入左黎; 笑到- -同豬仔系到傾計. 發現左好多野v3v`
放左之後上左去補番合唱團- -?4點幾落左去打排排:D 房嘉偉比左枝野我飲;
吼. 冇咁既勇氣飲;sorry/__\ 買左個杯面; 唉..等我飲左去啦:)
((嘔;好難飲xd! 唉唉唉,, 算啦; 都要飲嫁啦= =' 之後出左去打排球;
咳到死死下= = 打排球打到隻手腫左-3-!` 6點幾番屋企企:)
同盈一齊番. 哈哈; 食五知乜= =落車. 傾左好多心事; 唉唉唉,,
點算.v3v 番到屋企; 好攰tim ;( 算吧. 今晚早訓喔:)
|