|
|

暖的心同一時間被冷卻;失去你的心再痛我卻沒有知覺''`
|
|
|
今日2點幾去左啦啦隊? 笑到咩咁;
仆街了. 真的痛` 陸運會? 五好咁快完啦/3\我會五捨得你嫁 T^T
6點幾番左屋企; 攰到冇論`
7點1個打黎叫我出去食野; 之後cut左線冇幾耐又有個打黎叫我出去行下
cut左線冇幾耐又有個打黎又叫我出去食野= =
算點啊- - 當我咩啊=,= 真系好攰啊;; 加上我又喉嚨痛;
出到去都系食屎嫁炸= =sor啦- - 下次補番數 :)
等我好番之後去邊都得v3v 同人傾MSN我又唸到d野啦;
我跑100決如果成個黃社一齊叫魚旦加油就好啦`我一定信心爆棚xD
不過.... 有冇可能xD? 有可能既話我會好感動的T^T;
哈哈哈;; 社長;你可五可以咁做xd? 個社可能會加分tim xD
聽日啦啦隊~ 最後沖廁~ 希望可以系星期一有好表現a_a,,期待`
|
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 615 | »
|