今日好攰啊- -琴日搞到隻手勁痛v3v
11點幾起左身... 丫E黎喎... 落去行街- -!?`
去左不江之後銀座-,-? 好攰.. 番番屋企睇PPS;
幾好睇... 睇到自己都有d心酸= = 哈哈
今日都系普通咁過. c0mm3nt :)