|
今日遲起-v- 同欣番-,-' 番到去冇得食野. 只可空著肚子上課室:(
上到去五記得做過乜.
頭個堂中基. 悶- -2C又開始起哄了:) MISS被串:)
之後英文. 默書- -? damnyou. 坤我囉-,- 我會記住你個大名.v.!
之後落左去影班相. 今日有3個冇番. 影春- -?
番課室之後; 上緊堂小息. 落左去` 搵琳= =食野:)
上番去之後maths-v- 小測? 全不懂- -bye xD`
普話; 系到睇片.什麼空城計. 悶悶的- -全訓了:)
食飯. 之後落左去. 我會記住你今日同我所講既野.v.
2堂人文.都系咁過- - 放學= =王sir留我地5mins- -?話我地嘈?
我地不嬲都嘈嫁啦:) 你宜家先知^___^?
放左搵0英去啦啦隊= =er...... 好想講D野- -不過我五會講:)
4點幾去左田徑- - 好攰好攰. 粗都好辛苦T^T; 唉唉唉. 大家一齊加油:)
|