|
今日五想起身啊- -'' 730起身. 同欣番-,-'
去到輕鐡站見到哥同嫂!?` 同佢地傾左2句`
番學= =啊-,-4,4度炸他媽的.我著左2件炸你媽的.
冷死. 頭2堂英文. 訓覺- - 科學.SMS- -得知現在是4.4度-,-
o左. 小息落左去. 吼` 咩道理哇-,- 咁冷仲要番學.
之後2堂中文. 系到玩. 你地玩還玩. 五該你地五好玩得太過份.
你有冇理過人地感受? _你!
之後MATHS; 還在SMS; 得知寶寶生病了.. 你沒事吧?
不要出街喔. 休息多點:) 知道嗎!?`
放飯. 食完上左去圖豬館` 搵盈. 系到玩. 哈哈哈. 太好笑啦`
王康_你點可以咁影印- -? 笑到呢` 落番去之後. 2堂人文`
感覺還好. 不計冷的話我還可以聽書的. 不過五知點解呢排日日發白日夢`
飛晒丫sir講d野= = 點可以咁? 放左學之後同盈落左去買野食.
之後上番去113到搞野`哈哈.. 笑死. 得番15mins可以做d咩? 教教我.
用9秒9既時間搞掂` 慶功燕也. 我..太投入了. 真系變左個傻仔-,-
難怪我拎左個最傻瓜同最活潑既證書:) 感謝xD` ((說笑而已- -
不過真系好好玩. 美好回憶:) 放左之後同盈丁番屋企` 再次笑起來........
|