|
琴日整到隻腳= =' 今日五知幾點起身. 冇番學; sand左個MG比盈同琳.
點知佢地1樣冇番學= ='haha;` 笑左. 之後再訓. 好舒服~口~`
12點幾出左去睇醫生. 我隻腳就冇- -比佢狂整= =;痛到爆粗-口-!`
haha;1個鐘之後走人; 去左夾糖糖.好開心^v^`
番到屋企. 同月球傾左幾句-v-!` 系到五知整咩. 睇到林瑋d野.
覺得. 有d可惜:(!` 點解會咁?!` 個個神秘追數佬又打黎.
我比左我媽聽. 冇人講野. 之後我媽叫我聽日去__`; 我可以轉電話UM嫁.
但我五想轉. 又要搞咁多野.唉FK! 所以我五轉-v-!`
聽日要番學嚕= = 慘慘慘!!` 5知點田徑呢xd!` haha. 星期6五洗比賽.yayohahe!`
整左條片. 放左上FB; 自己上去睇`記得讚好xd!`
不過我想知既系我聽日可以點番學=口=? 五番!? 唸得過xd!`
琳;盈. 一齊嗎ava? 五番學;之後聽日放左學先番去田徑- - 又五洗留堂. haha. 好ya`
就咁話xd! ((呢個人已經傻左- -五洗理-口-`
其實我唸緊同五同番你一齊好:(
|