happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
打開刪不走的短訊;想起當天哭得太盡v3v!
 
 

2日冇打QZ;琴日去左比賽. 拉傷左. 算v3v 之後又系上水到變左路痴

五識番運動場` 行黎行去. 番到; 因為小小野.唉, 我都五想講`

不過可以第一次同大B影相. ya~ 超級可愛;p!!` 比賽完去左元朗食野;

韓燒~ya~~`12點幾番到屋企` 今日五知幾點起左身` 嚴遲`

之後五知幾點出左去. 去左M記` 做功課; 食早餐~~`

哈哈. 10點幾先番去; 小息走人;系到傾計. 同PING YING1齊`

番到去之後2堂中文; 同PING YING SMS`  去左WC等PING;

點知佢冇黎/_\!!` SOSAD`~  算. 之後1堂MATHS` 五知講乜

食飯.冇胃口`食左少少.放飯. 去左合唱團. 聽野`

落番黎都小息完了. 2堂英文. 系到玩. 笑到你- -'` 咩填煩惱都冇晒了:)`

放左之後留堂. 留完同左佢地五知去邊; 同BABY去左琳到玩ava

哈哈. 佢d豬豬力就比我食晒= =' 之後又系到同佢打交:D yoman.`

7點幾去左不江食糖水.` 之後又去左不恆坐; 傾計. 打比丫sir傾.

唉,, 好五想咁/_\!! 去左天澤; 8點幾baby走先:)!` 同佢地去左食野. 之後又系到傾;

啦. 丁丁` 聽日記得比個KISS我;*!` haha.我等你;*!! 10點幾番左屋企.

五知聽日遲五遲好` 五知醒就遲啦:D! haha.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ]