|
琴日好眼訓啊.同佢地玩skype玩左好耐= = ' kai到你:) 不過好開心囉;$
今日10點幾起左身. 食左野之後又系到玩skype;` haha;
系到睇最強喜事. damn it! 咁q悶既-,- tell me why-,-?
1點幾同啊哥系到玩wil.算吧拉. 佢嬴五到我:) nice` haha
同寶寶系到skype:) 笑到我. 系到睇個個咩五知乜. 笑到我肚痛囉五該-v-
haha. 其實全日都系到skype. 個個都冇出過去; 系到玩玩玩
呢d都系種娛樂^__^ 系呢刻. 我覺得skype好用過msn了:)
haha. 聽日統測拉.!?` 咁快既點解.口.` 死嚕嚕. 溫都冇溫過書^__^
你話點算v3v` 不過算v3v 今日都系咁過. 唸五到打乜;.
但我想日日打囉= =' 我要c0mm3nt/__\
|