happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
只要愛過我一秒,,我便心滿意足了=]
 
 

今日700起身. 之後狂SMS- -' 好熱啊今日;$` sms琳問1五1齊番又五應機;

娘子又話1齊番點知佢冇番a0a`  自己一個番學. 番到去排隊;

頭2堂設科.; 五記得整咩;. 頂. 整到我火爆:@!` 叫丫sir整算v3v!

之後音樂;miss冇番. 系到睇龍CAT-0-!  haha. 哈哈. 睇睇下好多人比佢嚇呆左.

個下真系笑死XD! xdxdxdxdxdxddxdxdxd!!!!!`

小息落左去; 之後2堂電腦`整野. 上FB .3. 之後maths;

同小星星系到玩. 笑到kai晒xd! 放飯; 走人; 冇食過野/__\!`

去左比賽` 冇的士. 自己搭輕鐡= =' 好熱好熱. 熱到暈:@!`  冇食野又想嘔.

TMD! 唉唉唉; 第1棒你知五知好難做/_\! 起跑又熱又暈. 想點/_\!

跑跑下隻腳又...... 唉:(!` youmum! 痛到飛起-0-! 不過總算有個交代`

第2-,-' 算la; 原諒我自己/_\ 隻腳未好番. 之後去左醫療室; 冇幾耐又出番去.

3點幾走; 又冇的士番學校:@!!` 1路行1路叫. haha. 我地走先xd!

男仔們自己番去吧b-)` 番到學校放學了`haha yoya` 食左小小野之後走ava

同PING VICKY去左銀座食M記` 坐左2粒幾鐘., haha; 笑到咩咁.

等到佢地放之後去左食五知乜; haha.去左銀座廣場玩.  笑到kai kai`

8點幾番左屋企.同田徑d人一齊真系好正正子嫁/3\!! haha ILOVEALL`

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]