|
今日7點起左身. 問琳一五一齊番` 今日又番去攞野xd`
哈哈. 740出門口- - 805番到去- -' 遲左5mins姐. 哈哈xd!`
好攰好攰= =' 早會之後上番去.第1,2堂英文. dict- -?`
最叻又系個招= =' 哈哈; 又同肥升系到打交. 佢個樣變左><囉= ='
頂. 笑到PK; 哈哈` P.E; 打籃球 啊頂; 好難打= ='
d~ 好_難打啊真系.小息同霞一齊`哈. 又笑; 系到打啊恆;`
之後個堂P.E又再打籃球. 真系好Q難囉五該= ='
之後2堂科學. 哈哈.. 玩旦旦降落散. 勁好玩` 我地個組勝出.yoman`;*
系到玩爆旦xd!` 哈哈哈哈哈哈哈哈; 食飯飯; 之後同巾巾落左去玩層層疊`
比佢推掉左. 算走人; 去左打排球` miss落黎搵人去合唱團. 哈哈;
我同SOE走人. 聽五到佢講野. 即刻去左廁所 全部入晒黎. 我真系笑到咩咁= ='
系到影相` 小完息出番去; 哈哈`2堂人文. 好攰. 但又五可以訓.
好陰公/_\!` 放學? 同巾巾+晴晴落左去. 哈哈. 有人fake`咪傻;
食左個面之後去左天SHUI木公坐;` 坐到5點幾上左TING屋企;
1陣之後落番黎. 我就走了= ='` 番到屋企五想落= =冇落.
|