|
琴日真系好攰好攰/__\!` 2點幾訓; 今日9點幾比人嘈醒左= =
叫我落去飲荼` 我*$&@!($%^(#你=,= 我咁好訓你叫我落街= =;冇理到;
訓過; 10點幾又打黎. 落黎啊= =' 落囉頂你-,- 去左銀座飲荼:)` 逗利是xd;
1點幾番屋企. 啊琳約我一齊番田徑= = 1齊番囉v3v` 飛的過黎接我-,-?
飛的番學校. 好遲到;仲早左少少. 不過真系好熱囉五該.
我要練跨難-,- 你真系咁對我:(?` 就算我識跨囉都五想跨啊.
你又五系五知點解;(`!! 唉, 算 之後五知做左乜; 五鬼記得;
我靜知熱到你啊媽都五認得囉頂. 流汗= =" 4點幾完;開會:) 有人爆野出黎.
wakaka; 笑左xd! 完左之後同琳佢地去左銀座食野`好味^0^
之後我番屋企. 佢地成班陪五知邊個食野=,= 廢事理. 鬼叫你今日串尻我-,-?`
真系火都黎!` 五好以為我當你系寶你就當我系草= =我五會當你系寶囉五該^_^
番到屋企同PING傾MSN; 哎, 邊個要朱朱力ava?
|