happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
突然離別棄於半途.才明白我錯手推倒 :(
 
 

今日五知醒-,- 730先起身; 岩岩出門琳sand左個個息黎ava 佢都宜家先出.

1齊番囉:) 去左天秀等`番到去岩岩好:) nice day=)`  番到去上番去早會`

有成8個冇番-口-? 總之我都五番啦他媽的-,-!`好冷-0-!

頭2堂L.A-,-? 好攰好眼訓. 又五訓得;分組同巾傾計ava!` 落堂= =

巾勁笑料` 上完第1堂打鐘; 老師話放學留我地再傾; 之後巾即刻話放學啦-_-?

咩料-,-?笑到仆街-,-'` 人文.講豬. 有D眼訓. 頂住.v.!

小息落左去. 比利是琳= = 問德德攞利是^0^!` yayaya' 之後上番去?

maths; 五知佢講乜春 訓覺五理:) nice xd!`落堂. 2堂中文. 傾計;

肥星勁好笑lor; 笑到我冇野好講xd!` 哈哈哈哈哈... 笑到食飯;

落左去; 同希SOE伍燕:)` 拖拖下手去左打排球; 啊恆又黎左` 一齊打囉.

點知- -差d比佢打中就真= = 完左之後ava` 上番去;

2堂科學` 上左5樓樓樓樓樓樓.... 悶- -SMS;食野:) nice=)`

之後番課室; 做功課.. 又再次比肥星搞到笑Q死. 好笑到你- - 五系人黎;

林安又系咁`佢個樣真系... 頂五順; 笑到..哎哎哎`

放左學之後系到等琳留完堂; 同啊恆同希系到玩. 啊頂. 今次比佢打-,-'

_; 勁想爆粗:( 唉; 好痛囉五該! 等完琳去左不江.

唸住買朱朱力既野. 點知真系好多人= = 去左影相相. 笑到=,='

之後行左陣.6點幾走左` 好攰囉= =隻腳好痛. 都話我五識跨難落-,-!`

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ]