|
今日同琳一齊番. 好彩冇落雨;*!` 系輕鐡站見到翎翎個d;
一齊番. 傾左好多計*v*! 哈哈.我決定! 聽日....;$!` 嘻嘻..
番到學校. 上左去;` 好冷 -v-!` 哈哈.轉堂派古古力=v='
豬仔啊豬仔. 真系五好意思!!` 要你食苦古古力/__\!` 第1,2堂 D.T'
整親手指= =不過好小事; 冇野冇野;p!` 音樂之後小乘落左去;
收古古力;$!` 哈哈.sweet晒-v-! 之後2堂電腦
系到玩電腦. 之後個堂MATHS; 哈哈. 系到同肥升rap`
痴線的佢緊系殺死左我-,-' 食飯.笑到咩咁. 放飯; 派古古力:$!
比左好多人=)!`羅寶特登落黎比我. 感動/_\!` 哈哈哈.
去左合唱團. 好眼訓= =開始飯氣弓心. 之後英文堂`
上上下訓著左. 哎. 痴線嫁我-,-'放學系學校搵左人一陣. 走左.
啊吉黎左ava!` 同班男仔去左元朗買褲` 之後6點幾走左.
哈哈. 好期待聽日你既回復系點/___\ 好驚:(
|