|
今日五知幾點起身. 之後同盈一齊番; 745出. 琳又話1齊. 天秀等=v=!`
番到學校; 五記得做過咩= ='` 上番去. 頭2堂家政` 剪野. o.o`3個人用1塊布.
有d難= ='` 落堂都未整完. haha`之後科學. 分組. 頂!! pan又五早講五系人仔/_\!
小息落左左去食野; 上番黎之後2堂英文. miss冇番. 1堂miss mak上. 笑到= ='
第2堂英文有人代` damn.好煩啊你老媽= =` 訓. 之後中文.五知佢講乜春秋`
食飯. 同PING去左視藝室食. 之後去左合唱團xd! haha. 完左落去飲奶`
再次嘔奶v3v! 唉唉唉;. 番上去週會會; 去左禮堂. 都幾好睇既. 不過五中意佢講野= =
但系. 可五可以五好唱得咁Q大聲.耳膜受損 /___\!!`
放左之後去左留堂. 全部去左2c留囉= =' 2b冇人留xd!` haha;
之後去番2b= =' 放左之後去左不江. 食左少少野之後去左玩. 天耀.3.` haha
見到丫sir. 來個抱抱吧= ='!. 6點幾走左. 同盈系到傾計. haha
有大計嚕>33<! 加油也魚旦 盈`! 我地一定得^0^
|