|
今日同盈番學; 唉唉唉. 好五開心啊:(! 番到學校.上番去.
頭2堂maths. 好專心咁做數.v.!` 英文. 系到寫野. haha;` 之後系到哈小星星-v-
haha.小息落左去食野. 上番黎人文.; 開新書. 五記得做過咩.
只能記下教了什麼b-)`1堂中基` 去左W.C玩左陣先番去-v-
又系到同小星星玩` haha .中文. 丫sir同我地系到講講講`冇教過書;.
食飯. 之後去左合唱團`:) nice. haha` 完左之後科學.
去左整牛眼. yayayaya;超可愛><!` 嘻嘻.攞粒野系到玩. 又系影相.
放左學之後田徑. 好彩今日五洗留堂:)!` 去左換3. 等琳.
haha. 今日都系咁啦. 五洗跨難. very nice:)! 7點幾走. 同盈唸住去不江食野.
屌你老媽媽的- -'比你捉冇買菲` 小啦吧;. 唉. 之後番左屋企.
比人狂. 屌. 喊撚左= =' 冇野既. 不過我五開心既都五系因為呢d野;s!
|