|
星期四嚕 happy:) 聽日全方位. haha:) 又有野玩^___^; happyhappyhappy^__^;.
今日同霞番學. 等左勁耐先有車囧/口\ 咩室車喎囧`;. 冇遲到;. 番到學校.
集隊隊. 系到早會. 好冷囉五該`= ='上番去之後玩左陣. 上堂. 頭2堂中文.. 系到同小寶寶挽.
FK U!你用不整我隻手. 好lun痛啊. 流埋血. 五該醫藥費^__^!. haha.
落左醫療室. 之後上番黎就系數學囧/口\ 又系到做數.. 五識做囉.我好老實嫁^__^`
隻手1路咁痛囉. 陰公豬豬豬` 上堂. 小息同霞落左去食野. 好肚餓. /__\ 食左野之後上番去.
唉. 點解會咁嫁/口\ 我呷醋囉.v.!!` 之後個堂性經. 個個都好乖咁聽豬豬. 五知點解今日會咁乖囉囧``
之後個堂科學. 大班miss冇番. 老黃代.系回到睇d笑片同變態片. 系到叫叫叫- -' 睇睇下就落堂. nice:)
之後個堂人文. 丫sir今日心情幾好幾好. 可能因為佢等陣打波= ='
教豬豬. 有d悶- -;' 食飯. 今日有老師黎.=口= 算數v3v 食完之後同baby落左去;. 睇左陣波.
打左陣排球之後去左合唱團. 我都五知發生咩事囧/口\' 之後個2堂P.E
好彩有2個冇帶姐. 如果五系就要上堂.- -; 五該晒咁多位. 之後系到教手球. 五識玩嚕= =
系到kai- -' 教到第2堂之後自由活動. 冇心情打波波. 因為櫻櫻冇番/口\ 點解你要五番:(
去左同佢地坐系到傾計. 傾聽日d野~ haha.傾到再kai多次= = 傾傾下落堂` :) nice.
做功課. 放學. 今日五洗留堂^__^ yayaya. 去左田徑. 食左小小野. 好肚餓啦又/口\ 唉唉唉,
食左野之後. 我想問. 點解得我一個女仔系到熱身- -? 其他人呢/口\` 死晒去邊.v.
熱身之後就番晒黎. 都五知系咪路;@ 起跑.都okay啦` 跨難. 拉左幾次邊難;. 之後佢地就起跑上難.
而我就... hahaha. nice:) 系到做其他野. gd.啊` 很好`! haha.真系多謝晒啊sir^__^
之後我自己出左去沖路. 行過去個時1個人都冇- -du u` 不過真系唸到好多野^__^; 沖完番去.
做其他野. 做完就完啦. 7點幾放. 同PINGPING去左天恆買野食. 之後番屋企;.
我落車個時我見到林瑋佢地系到等我.口. haha.原來佢地系上班車見到我:p hahaha..
去左啊波羅到. 傾左陣計. 食左陣野. 番屋企. 聽日7個人一齊食早點囧/口\ 天澤M記見^___^
|