|
星期五. 25號.haha 全方位嚕^___^ 好開心啊今日;s630起左身. 715去左天澤食早點..
開心到你:o 我最早到^___^ haha. 今次就你地遲到啦;s 五可以再話我系站長.v.!!`
750食完. 走人. 番學校. 番到去傾左陣..集隊隊` 等左好Q耐. F.2番課室:o系課室玩左1陣. 9點幾走人.haha
上左車. 開左車之後我有D暈啊;s 只好聽歌歌.. 11點到啊好次. 行左好耐先到- -
帶我地周圍行- -想點.v.!!` 終於到左. 開頭個個都五敢問. 之後敢既話都比a班搶晒- -
冇天理嚕/口\ haha. 我地第1個完成^___^` 之後做晒第2-4個. happy^__^ 超開心嚕.
搵人做訪問個時. 行左去條行到搵人,. 點知比我發現左3個令仔*v* 我決定.v. 要跟住佢地^__^'
佢地去左第1,2間店到睇野睇左好q耐` 但系我等嚕xd 還掂都做晒落;. 等到佢出黎. 我沖去佢面前問左佢1句.
can we take a picture ;$.!?` haha. 之後佢話好啦. 但五知點解我地系訪問左佢.
最後先影嚕. 好怪-口-' 算數^___^ haha. 靜系同佢1個人影;$ 佢仲要........ xd!!`面紅死>3<;
影完之後佢個fd拎左佢部機出黎. 同我地影. 呢個都五錯xd 不過都系同我影相個個好d^___^' hahaha..
之後同伍燕佢地去食野. 坐左系到之後佢地仲系到周圍走. 我呢. 就緊系五少得; 一直咁望住佢xd
經過就對住佢笑. 我個下真系笑死xd` 佢地走左之後. 我地又食完之後. 同SOEYING伍燕去左par石`..
嚇親我= = 勁驚跌落水-,-' 夠鐘之後走人. 去左買雪糕食^0^ 之後就走番去集隊啦. 上車去山頂.;
好暈嚕. 落車之後勁想嘔- - 但冇野嘔;s 算數:o 去左山頂. 好冷喔`.. 問左幾個人之後. 同霞櫻周圍走. 系到行街街*v*;
櫻五見左之後我同霞去左M記食野xd haha. 食得勁快. 之後沖左落去上車` 我今次五會比自己嘔- -
為左咁. 我走左去玩啤par. 坐落地下. 訓左系游子kin到= =' 同霞同佢系到玩. 笑笑. 原來你反應咁差:o
真的笑了嚕`` 落車之後系學校打排球. 打到6點同霞走左. hahahahahahaha. 今日真系好開心^_______^;;
|