|
星期三也. 今日冇乜點啦都. 我都五知點講好:s我覺得今日好怪嚕. 就系咁xd;.`
同霞番學. 去左天富搵佢;. 番到學校岩岩好.; 上番去早會.. 等左好耐-v- 又五知睇個d乜乜乜;.
等完;. 上堂. 頭2堂英文. 對統測. 87分.口. damnit!` 你老味/口\ 黑人同許文漢都88= ='
高我1分ja1;. 咪扮勁五該xd` 之後個堂系科學- - 朕餓爆了, 去左上分組. haha. 我統測五合格嚕.
yayaya. 可以又分組. hahahah^____^ 多謝漫畫家送左枝波波珠比我^__^ 開心到爆;*
haha. 小息. 同霞落左去食野;. 食完野上番黎. 你老母; 就憑你一個黎嘈我^__^?! 你冇野丫~?
你以為自己系邊個^__^? 我覺得. 你五應該黎嘈我囉. 你應該去嘈當事人^_^ 知五知~?學野啦;.
你亦都五應該為左咁小事而嘈. 比人知道左. 你覺得人地點睇你^__^? 好心提下你ja1`;
中文堂. 成個著晒- - 我五會講粗口^__^~ 不過SMS你死緊囉我知:) 同搵你電話.
我同你講. 你自己同番佢解釋. 我冇野好同佢講;. 同你講講下有第2個黎串我? 你又咩料丫?
你以為自己系邊個丫又?~ 你咪傻啦. 你話我玩你. 你又點知我有冇真心丫~? 你宜家走黎串我?
ok.你都得晒.仲有我想講.我同你分開系因為第2個原因囉得未!?` 五該你自己唸清楚^__^ 系田徑入面我五會再理你. 系咁.
2堂中文之後1堂數學. 3堂都著晒. 不過同豪豪*小寶寶佢地挽得好開心xd` thxyour:)
食飯. 冇老師黎囧haha. 2c緊系團結啦ha. 嘈到冇朋友:) 自己系到食飯. 爽丫丫.
小息落左去打排球. 冇野好講. 上番黎之後人文2堂;. 教豬豬. 系到講sonyd產品囧.; 放左學同霞去留堂.
留完之後同佢打左緊排球. 之後行番屋企` 佢去左搵fd煲煙. 我就番屋企.
老豆生日快樂;*
|