happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
天青色等煙雨 而我在等你:(
 
 

星期二也; 琴日放學同0英.霞b.櫻去左不江買衫` 買完去左玩公園;. 點知比人軒出黎囉sosad- -'

有其他人系到炸. 如果五系一定串尻你-v- haha.我好乖;. 我五會講粗口^________^

今日730先起身- -'sosad.同霞飛的的. 佢黎我樓下接我` 點知番到去都遲左1分鐘:s

好慘囉唉. 人地明明做埋今日自新就清到/口\ 宜家叫我點清:s 好慘心lor-0-

系個到企. 五知企左幾耐. 打電話:s 打完霞b走得囉頂你;@ 點可以咁嫁.v.

算; 我企~ 五好上堂lor; haha. 打完個電話之後企番個去. 我就開始咳啦:(

咳到放學都未咳完;( 第2堂上番去-0- 英文. 同miss傾我要落醫療室haha;

但系miss五比囉/__\ .唉;咁我唯有訓覺啦. 訓訓下mss叫我落醫療室落. haha.

我真系好愛miss ;$ 落左去收到啊琳SMS;我五知點好;$ 去左搵社工傾算v3v

其實我五系去醫療室:$ 只系去左搵社工xd` IMSOSORRY;. 傾到小息. 閃人;上番去搵佢地.

之後又落左黎食野野; 好味道`:) 因為我好肚餓/口\ xd`;. 小息完左之後;.

上番去.數學堂嚕. 今日都冇乜心情嫁啦. 算吧^____^;. 見到你咁又點^_^? 冇點~

數學堂系到....... 做數= =' o晒`^___^.haha.因為. 我.冇.心..情做-,-' 搵人做左嚕. 是但^___^'

做左就得啦^_^ 不過考試我會努力溫豬豬嚕;$  hahahaha... 五知點解五系點笑= ='

算數嚕;. 上完2堂數學. 系咁計數之後. 上普話;* 系到睇ETV做W.S; 好o 嚕. 根本聽五到佢講乜乜;.

食飯.系到同霞b傾計. 之後同佢落左去食野. 好味道; 因為我又好肚餓- -'之後同佢去左打排球.

睇左陣排球;$ haa. 打左陣之後個小息完左:@ 好激氣囉-口-. 上番去.

2堂人文嚕. 系到汁不記`汁左1堂. 之後系到聽豬. 等我教左報告下先^__^ 今日教左新1課.^___^'

講...跨國企業~ 上完之後.王sir黎左;. 冇功課做. 我櫻霞系到汁個野. ((五識講 - -;'

汁完之後放學嚕. haha. 放左凡冇去留堂啊= =聽日王傑又黎搵我嫁啦- -' 算v3v 因為我要田徑.

miss都知-,-; 放學之後吳比番個陸運4x1班接金我. o晒= =完全五記得有呢個金既出現/口\'

放學田徑. 冇跨難嚕. 出奇;. haha..可厭的周周. 話腳軟之後番左屋企/口\ 頂你. 邊個田徑五腳軟嫁? 搵出黎睇下!

放左之後同盈番屋企. 去左買野食. haha. 傾計計` 番到屋企. 食飯. 好~~~幸福- -'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ]