|
星期二也; 琴日放學同0英.霞b.櫻去左不江買衫` 買完去左玩公園;. 點知比人軒出黎囉sosad- -'
有其他人系到炸. 如果五系一定串尻你-v- haha.我好乖;. 我五會講粗口^________^
今日730先起身- -'sosad.同霞飛的的. 佢黎我樓下接我` 點知番到去都遲左1分鐘:s
好慘囉唉. 人地明明做埋今日自新就清到/口\ 宜家叫我點清:s 好慘心lor-0-
系個到企. 五知企左幾耐. 打電話:s 打完霞b走得囉頂你;@ 點可以咁嫁.v.
算; 我企~ 五好上堂lor; haha. 打完個電話之後企番個去. 我就開始咳啦:(
咳到放學都未咳完;( 第2堂上番去-0- 英文. 同miss傾我要落醫療室haha;
但系miss五比囉/__\ .唉;咁我唯有訓覺啦. 訓訓下mss叫我落醫療室落. haha.
我真系好愛miss ;$ 落左去收到啊琳SMS;我五知點好;$ 去左搵社工傾算v3v
其實我五系去醫療室:$ 只系去左搵社工xd` IMSOSORRY;. 傾到小息. 閃人;上番去搵佢地.
之後又落左黎食野野; 好味道`:) 因為我好肚餓/口\ xd`;. 小息完左之後;.
上番去.數學堂嚕. 今日都冇乜心情嫁啦. 算吧^____^;. 見到你咁又點^_^? 冇點~
數學堂系到....... 做數= =' o晒`^___^.haha.因為. 我.冇.心..情做-,-' 搵人做左嚕. 是但^___^'
做左就得啦^_^ 不過考試我會努力溫豬豬嚕;$ hahahaha... 五知點解五系點笑= ='
算數嚕;. 上完2堂數學. 系咁計數之後. 上普話;* 系到睇ETV做W.S; 好o 嚕. 根本聽五到佢講乜乜;.
食飯.系到同霞b傾計. 之後同佢落左去食野. 好味道; 因為我又好肚餓- -'之後同佢去左打排球.
睇左陣排球;$ haa. 打左陣之後個小息完左:@ 好激氣囉-口-. 上番去.
2堂人文嚕. 系到汁不記`汁左1堂. 之後系到聽豬. 等我教左報告下先^__^ 今日教左新1課.^___^'
講...跨國企業~ 上完之後.王sir黎左;. 冇功課做. 我櫻霞系到汁個野. ((五識講 - -;'
汁完之後放學嚕. haha. 放左凡冇去留堂啊= =聽日王傑又黎搵我嫁啦- -' 算v3v 因為我要田徑.
miss都知-,-; 放學之後吳比番個陸運4x1班接金我. o晒= =完全五記得有呢個金既出現/口\'
放學田徑. 冇跨難嚕. 出奇;. haha..可厭的周周. 話腳軟之後番左屋企/口\ 頂你. 邊個田徑五腳軟嫁? 搵出黎睇下!
放左之後同盈番屋企. 去左買野食. haha. 傾計計` 番到屋企. 食飯. 好~~~幸福- -'
|