|
今日6點幾起左身; sms盈 點知佢五聽SMS的- - OMG-,-'
7點3出門口. 去左銀座搵Vicky;` 同佢食早點 :) nice` :):):):):)
8點盈黎左1齊番. 飛的番學學.; ya; 系的到笑到我死死下x3x
番到學校hea左陣; 上番去. 五洗集會.happy:)` haha.不過調左位.
囧晒. 不過今日都好開心也:) haha. 頭個堂中基` 系到玩. 個個黑黑的人;
簡黑人-,-' 哈哈xd! 系到kai大左; hahaha.` 笑笑笑. 笑春^0^
不過好開心囉. 笑到我kai晒. haha 哈哈. 之後2堂英文; 系到作文.
好快作完.then; play agian`((都五知系咪咁串= =
五知點解今日好多人激嬲我- -不過激嬲我冇好下場= = 最好五好比我系2c班見到你.
如果五系你死期到^___^` haha. 小息落左去. 問左佢1樣野.- -
不感興趣了:)` 中文1堂;. 教豬掛. 都五知做過乜ava
maths2堂. 做功課.yayaya:) nice too 系到做功課^0^` haha. 之後又系到玩.
其實我調左位之後系到狂玩囉. 只不過系坐左我前面個位而已-,-'
食飯. 之後落左去玩. haha 知道了:) 我不會傷心的. 跟我定吧:) haha^^
之後人文. 小測.TMD-,- 都五知點. 要作文囉你老尾` 完左系到玩.
放學五方便講做過咩同去過邊:) haha. 丫E黎左. 去左食野. 唉;( 崩潰啦x3x
|