happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
我記得我愛過 ;哭著要不回那些快樂.
 
 

今日番左田徑喔` 好早-,- 同娘子1齊番; 哈...又要佢等我了; sor啦;`

番到去;好冷-___-;; 坐系到畫野..畫畫下D人就1路1路咁番左黎啦-,-...

今日. 正式練田徑; 感覺良好. 完左田徑之後;

同丫SIR補祝生日. 佢~ 開心吧~` 哈哈.. 等陣po相;`

丫sir有事走先 我地系到等.. 去食野-,-?`  等左n耐=口=;

佢地系咪系廁所暴斃了?!`.... 同佢地系到隻揪.. 黎丫; 我要10個... 冇10個唔好同我打xD`

去左銀座食野; 搵左勁多間都唔食-,- 我同PING去番佢地個間. 其他;~

你地去不江吧-v-v`  食完; 去左林瑋屋企` 唸住睇鬼片-____-;;?`

點知上到去~ 噓~ 打麻雀落... 咁好~ 同你打.v. 自摸了.笑`

話說我地女仔系出面打緊麻雀個時; 入面d男仔-口-' 系到睇鬼片;頂. 開聲開到勁大聲`

d聲傳埋出黎. 吼.. 好恐怖/_\尖叫左聲.... 你搞出黎嫁.頂`

4點番屋企訓覺-,- 好攰.走人. 冇人陪我走囉咩事/__\ 唉. 算.自己走;

勁驚; /3\ 不過最後都安全回家;p`   番到屋企; 訓覺-,- 訓到丫媽叫我起身食飯飯`

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(156) ] [ 編輯日誌 ]