|
今日番左田徑喔` 好早-,- 同娘子1齊番; 哈...又要佢等我了; sor啦;`
番到去;好冷-___-;; 坐系到畫野..畫畫下D人就1路1路咁番左黎啦-,-...
今日. 正式練田徑; 感覺良好. 完左田徑之後;
同丫SIR補祝生日. 佢~ 開心吧~` 哈哈.. 等陣po相;`
丫sir有事走先 我地系到等.. 去食野-,-?` 等左n耐=口=;
佢地系咪系廁所暴斃了?!`.... 同佢地系到隻揪.. 黎丫; 我要10個... 冇10個唔好同我打xD`
去左銀座食野; 搵左勁多間都唔食-,- 我同PING去番佢地個間. 其他;~
你地去不江吧-v-v` 食完; 去左林瑋屋企` 唸住睇鬼片-____-;;?`
點知上到去~ 噓~ 打麻雀落... 咁好~ 同你打.v. 自摸了.笑`
話說我地女仔系出面打緊麻雀個時; 入面d男仔-口-' 系到睇鬼片;頂. 開聲開到勁大聲`
d聲傳埋出黎. 吼.. 好恐怖/_\尖叫左聲.... 你搞出黎嫁.頂`
4點番屋企訓覺-,- 好攰.走人. 冇人陪我走囉咩事/__\ 唉. 算.自己走;
勁驚; /3\ 不過最後都安全回家;p` 番到屋企; 訓覺-,- 訓到丫媽叫我起身食飯飯`
   
|