今日10點幾起左身._. 比電話嘈聲-,- 唔知乜水打黎; 唔理`
ya;放假啦;) 各位baby`你地有咩節目也.?`
今朝一起身打機-,-好悶; 冇野做; 聽日出街玩不-_______-;;?`
上左3男` 見到個單野上埋全城熱話-口-' 即刻o左-,-'
行山行山行山行山xD`