happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
平安夜的喜悅;$
 
 

今日10點幾起左身-,- 又比電話嘈醒:$` 起左身食野野`

同檸檬傾MSN; 去左間教會-,- 5點幾出; 約佢.. -口- 落錯車行錯路...

咩料/___\` sosad;  番左教會;$ sosad` 比浩南嚇/__\ 尖叫左聲.呵;佢比我嚇番^__^

頂. 年年去都比佢嚇一次/__\ 哈. 佢幾可愛xD' 好識做戲丫下你...

haha.. 下次小心d; 我唔會咁易比你嚇到; 不過你慘d-,- 次次嚇完我都比我狂打xD...

哈哈哈;; 笑到....  9點幾走; 哈..去左食野. 有人車番屋企. 哇..勁快lor;

o左.. 番到屋企超攰/__\` 唔知做咩. 不過都算啦;p 今日好開心^___^

不過我心血一路咁少落去做死得人了;(  你唔好比我見到你on msn ;)

如果唔系你一定死緊;p 嚇我嚇得你咁開心丫啦. 哼哼哼``

各位也; 有粒好可愛既魚旦同你一齊過chirstmas喔;p

你地每個人都要開開心心咁過^__^ 知道冇?!` I LOVE YOU(k)`

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ]