|
今日朝早6點起身. 唸住6點30去搵盈一齊食早餐`
點知佢6點30都未起身b0`. 我真系_你!` 叫佢起身. 佢落到黎之後;
佢唔食喎/口\ 咁算. 我自己食^__^` 拎走; 食到好想嘔囉唔知點解;;`-
搭輕鐡番臬. 番到去` 冇人-口-' 坐左系個個野到; 一個一個咁番XD`
之後同家寶系到傾計. 笑到咩咁. 之後令一個家寶又番左. `
佢番之前個10mins話轉個彎就到學校; 但點知轉10mins都未番到;p'______)
轉咩彎轉咁耐啊XD` 走人.去跑呢個既唔知咩`B-) 唉. 好攰;
話說上年好過今次多多聲~:D.. )) 但今次最ok既系最後100m沖上黎追到2個人B-)
哈哈;~ 上到去即嘔... 咩料-口- 次次都系咁~ 番到上去佢地話BBQ喎; 但田徑唔比B囉`
聽日練習; 後日比賽; 仲要就學界. 所以唔比B;有個D唔知乜鬼化合物` :D
所以唔比lor` 算吧.我拉;2個家寶拉;社長拉;盈同琳一齊走; 頂. 勁魚囉B-)
明明落山就冇人. 但有成班人上緊山個時. 經過我地. 同時個個社長又講左D野.
我又好專心咁笑同望住班人唔知做乜; 冇啦啦仆街/__\ 唉` 個幾個死人頭仲要笑左陣先拉我起身囉;
唔明啊. 有咩咁好笑-口-?!` 你未仆過街嗎B-) !?` 超.~ 仲要唔理我; 搞到D血迪落黎/_\ 好嘔`
之後盈幫我洗傷口; 好痛啊; 手手腳腳都傷晒. OMG; 原來我已經夠攰嫁拉. 仲要搞旦野黎. 死得~
KAIKAI地咁好次傻仔行; 落到去等BUS出元朗; 同個丫E系到傾計. 哈哈. 佢知左都系咁笑:D`
去左元朗.. 社長閃水番屋企訓覺; 其他去食野. 之後佢地話睇氣; 但冇氣睇囉;
同盈番左不江行街;-s 行左冇耐. 番屋企` 腳還很痛的; 洗白白個時仲流緊血`
咩料先;p 哼. 星期一玩唔到閃避球唔關我事嫁; 都唔洗我落嫁啦:D

我發現我隻腳有個十字架` 系咪神比我既 ''遲來的生日禮物'' -口-!?`
|